Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

«Παιδιά, ώρα για διάλειμμα!»

 Πολύ γέλιο...

 - Τι διαφορά έχει ένας μαθητής από μία κουβέρτα;
-Ο μαθητής πρέπει να σηκωθεί το πρωί για να πάει σχολείο ενώ η κουβέρτα μπορεί να μείνει στο κρεβάτι!


-Η δασκάλα ρωτάει τον Τοτό: «Τοτέ γιατί η έκθεσή σου για το γάλα ήταν τόσο μικρή;»
-Και ο Τοτός: «Γιατί ήθελα να γράψω για το συμπυκνωμένο, κυρία!»


-Τι είναι πράσινο και ζει στον υπόνομο;
- Ο αγγουραίος!



-Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια και έχει 48 πόδια;
- Μια ντουζίνα γάτες!

 

  - Μαρία, λέει η οδοντίατρος, άνοιξε καλά το στόμα σου.
- Α, κυρία, είστε πολύ πιο ευγενική από την δασκάλα μου και την οικογένειά μου!
- Γιατί το λες αυτό, Μαρία;
- Γιατί στο σπίτι και στο σχολείο μου λένε συνέχεια να κρατάω το στόμα μου κλειστό!


- Ο δάσκαλος μαλώνει έναν μαθητή για την έκθεσή του.
- Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο λάθη, γράψιμο ελεεινό. Θα το δείξω στον μπαμπά σου…
- Καλά θα του κάνετε γιατί εκείνος την έγραψε!...Δεν μπορώ να τα ακούω εγώ μια ζωή!


- Τι  περιμένει το σκουλήκι στη γωνία;
- Το σκουλικό. [δηλαδή το σχολικό]

- Φτάσαμε;
- Μα,  επιτέλους,  
Τοτό,  μόλις ξεκινήσαμε.
Είκοσι λεπτά αργότερα…
- Μήπως φτάσαμε;
- Όχι, Τοτό!
Είκοσι λεπτά  αργότερα…
- Μήπως φτάσαμε;
- Όχι!
Είκοσι λεπτά αργότερα…
- Μήπως φτάσαμε;
- Όχι!
Είκοσι λεπτά αργότερα...
- Μήπως φτάσαμε;
- Όχι!
Είκοσι λεπτά αργότερα…
- Μήπως φτάσαμε;
- Ναι…
- Δεν  το πιστεύω, αλήθεια;
- Όχι! 

Κ. Κ., Έ. Π.Σ. Γ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Ατενίζοντας το μέλλον με «όχημα» τη ν εκπαιδευτική ρομποτική Ρομποτική είναι ο κλάδος της Μηχανοηλεκτρονικής επιστήμης που καθορίζει και ελ...